Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 17 Jun 2024 14:31:40 +0300

Tere!

Haljala Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/07274 
aadressile Lääne-Viru maakond, Haljala vald, Eisma küla, Niidu, Lääne-Viru 
maakond, Haljala vald, Eisma küla, Niidu (Elamu, Aed) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Kinnistult väljasõit avalikult kasutatavale 
teele

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27018114>  (menetlus nr: 
435632), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 27.06.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Haljala Vallavalitsus) või menetleja (TIIT JÕGI) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister